Vilket härligt väder!

Eller kanske inte.. Jag som tänkte gå på stan, men vetetusan om man orkar ta med både unge å vagn å gå runt på stan när det är kallt och snöar. Kanske sitter hemma å tittar på barnprogram istället, det är ju så underhållande..

Imorgon är det dags för Peka å Dalles inflyttningsfest.. Ja, å Nellie å Diesels party oxå. Fast dom kommer väl att gömma sig, Eller Diesel gömmer iaf sig när jag å Elias är på besök.. Kontigt det där, vem kan vara rädd för min lilla ängel?!

Snart kommer min.. Eller jag menar våran laptop! Ja, å dataskärmen är bäl med på ett hörn oxå, nu har vi ju en omodern stor fet sak som man knappt orkar vända på när jag ska se Futurama om kvällarna. Å så är det lite glapp i nån kabel så skärmen slocknar då och då. Spännande om inte annat.

Nä, om man skulle vara duktig å gå å duscha, kan ju inte lukta skunk om man går på stan eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0