Vilken dag..

Först vaknar man halv nio, skitskönt med sovmorgon måste jag säga! Och som vanligt är det första som Elias säger -Mamma älskar dig! Så då kan man vakna med ett leende iaf. Sen efter ett tag var vi ute i solen.. Dom första ca 40 minuterna var skittråkiga må jag säga! Jag satt på en stentrappa och tittade när Elias åt snö och is.. Väldigt intressant.. Sen tillslut övertalade jag honom att gå till skogen och titta på lite hundbajs, så i 20 minuter gjorde vi det sen givck vi in och käkade plättar (eller okej, Elias åt det) med sylt och hallon. Sen lite vila, inget sovande. Sen var klockan ett och tiden gick såååå sakta.. Tittade lite på våra bästa år.. Jag vet, den är skitdålig men jag kanske gillar dåliga saker!! Tillslut var jag hur uttråkad som helst, Elias vill inte leka i sitt rum för -Där bor Lipton! (en figur i höjdarna..) Jaja, så jag satte igång å dammsuga.. Elias hjälpte såklart till, sen tänkte jag att jag kan väl lika gärna fortsätta.. Så jag SKurade!! Okej, det blev bara köket, toan å sovrummet å lite tv-rummet.. Jaja, nästan allt blev det. Elias hjälpte såklaaart till med sin lilla mopp.. Blir ganska blött när han ska skura, så hans område fick bli toaletten.. Där gör det ju inget om det halvt svämmar över.

Nä hoja, här sitter jag å tråkar ut er! Hoja, det är nästan synd om er som har kommit ända hit ner.. Så jag måste väl skriva nåt roligt.. Hmm.. Imorgon kommer nog bilder från festen idag om jag kommer ihåg att ta med kameran.. Jag ska ha helrosa kläder! Eller tröjan iaf.. Kom ju på (efter att Peka påminde mig) att man inte kan ha svarta kläder där.. Eller kan och kan.. Om man vill bli ihjälhårad så funkar det säkert. Nä, ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0