Varit ute idag

Var till baksantis minsann, en jobbig promenad dit med en nästan 19 kilos unge, vagn å.. Ja, jag oxå.
Gick till mamma å hämtade en trasig pulka, eller den funkar ju ändå, lite sprickor har väl ingen dött av. Eller vi dog iaf inte. Elias gick minsann själv upp i backen med stjärtlapp och åkte ner.. Helt själv. Han börjar ju bli stor min lilla bebis.. Å jag börjar bli gammal.. jaja, nog tjatat om det, ska slänga in lite bilder.

 Här sitter vi.. Ja, Elias sprang väl iväg nånstans.

 Här åker Elias alldeles själv.. Å baklänges såklart! Matildas mössa fick komma med på bild.

 Går upp alldeles själver minsann. Utan att rymma därifrån oxå!

 Här åker en pappa med sina barn, kanske inte syns så mycket men.. Dom här var vi i baksantis med iaf om ni undrade.

 Pulka kan han minsann åka själv oxå.. Baklänges gick fortare! (alltså pulkan baklänges då..)

 Tillslut hamnar man här när det inte finns en broms på pulkan..

 Så glad man kan bli av.. Ja, snön kanske?!

Ja, det var lite bilder det. Elias hade roligt, jag med för den delen. Skönt att komma hemifrån och göra lite annat ibland.. Av promenaden dit och hem så fick man ju lite motion oxå, kan behövas såhär i.. Mars?!

Kommentarer
Postat av: Katja

Vilka var det ni var med där? Ingen jag känner?

2008-03-16 @ 17:03:40
Postat av: domi

var inte jonne med..........

2008-03-16 @ 20:27:33
Postat av: liiiisaaaaaaaa

ni verkar vara ute en massa du och din sötis, det är bra : ) skulle bara säga de

2008-03-16 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0