Sportlovet då

Ja, här sportar vi för fullt må jag säga, Elias äter nötter, men han ville hellre ha kakor, men nötter dög det oxå. Har varit hos Peka å kollat in nya lägenheten, jag vill oxå ha ett badkar!! Jaja, får väl bryta mig in där nån natt och ligga i badet tills jag skrumpnar bort. Elias blev lite röd i ena ögat efter vi var där.. Han kanske är allergisk ändå.. Jaja, lär väl märka det senare.

Imorgon har vi bokat ett möte med Sofie å Adrian, ska dit å så ska vi väl rasta våra små änglar i snön kanske. Elias behöver rastas.. Kanske vi går ut en sväng snart, måste ju göra nånting.

Bjöd över Peka å Dalle på middag, dom stackrarna ska inte behöva packa upp sina saker för att laga mat! Nö hoja, sånt kan man vänta med ett tag. I förrförra lägenheten så hängde vi ju upp gardiner efter några månader.. Å tavlorna tror jag inte kom upp överhuvudtaget.. Vi bodde ju inte där så länge, men ändå.

Våran hatthylla ligger ju ännu kvar på golvet.. jag vet, vi är seeeega av oss! Men den ser ganska fin ut liggandes på golvet.

Å nu ska jag skriva en sak som kanske en viss mamma kommer att ha synpunkter på.. Vi ska köpa en bärbar dator! Haha! Sen ska vi köpa en ny skärm till datorn oxå. Helst hade jag velat ha en ny digitalkamera oxå, ni vet en såndär man kan fota utomhus med oxå! Det räcker med inomhusbilder nu tycker jag. Fast till sommaren kan man nog fota ute, då är det ju varmare än nu. Hoppas jag iaf.

Får se hur det bli i sommar, har ju sökt jobb, men man får se om man får det.. Om jag skickade in rätt saker å så, men till gamlinghem tar dom ju in vemsomhelst ändå så.

Nä, nu börjar min unge grymta, bäst att titta till honom lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0