Söndag! Härliga söndag!

Ska ut med Elias om ett tag eller två. Åka lite kälke eller stjärtlapp.
Synd att solen inte skiner idag bara.. Å vad ska jag ha för skor?! Hoja.. Lite jobbigt att ha mina skor som är håliga å tårna.. Blir som lite snöigt å blött då. Borde kanske köpa nya skor, vad vet jag.. Hade behövt nya träningsskor oxå, dom jag har ju är lite små så jag börjar blöda på stortån lte då och då.. Inte jätteskönt när man trallar runt på löpbandet.

Idag ska vi äta hos Pexi, kyckling skulle det nog bli. Skönt att slippa sitt stökiga hem ibland. Jag skaaa städa.. En vacker dag. Måste till soptippen oxå.. Hur länge hade dom öppet nu igen? Glömmer bort saker så lätt.
Om vi pratar om nånting och Jonne svarar på min fråga så kan jag säga -Ehhh, vad var det jag frågade?!
Börjar nog bli lite senil av mig.. Eller vad var det jag skrev om nyss? Vem är jag egentligen?!

Kommentarer
Postat av: peka

Mamma visste när soptippen har öppet. har för mig att hon skulle dit?? jaja, kanske att vi behöver slänga stolen som nån viss människa pajjade. hehe. säg till om ni åker å soptippar.

2008-03-16 @ 11:41:07
Postat av: nina

tippen är öppen varje dag men bara mån till kl 6 anNARS TILL 4 ojoj.jag brukar åka dit o hämta grejer vettni

2008-03-16 @ 12:01:35
Postat av: domi

Fel,fel.feeel! Tippen är öppen till kl. 18.00 VARJE dag!

2008-03-16 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0