Peka-mat!

Idag har vi ätit hos Peka hela högen. Elias var alldeles galen, hoppig, skrikig å.. Ja säkert många fler saker, han hade nämligen inte sovit middag under dagen.. Såna kvällar är inte roliga kan jag be att få tala om! Då vill man gärna ge honom ett sömnpiller och låsa in honom i skrubben. Men lite vett har jag kvar ändå så man får härda ut. Nu sover han sött i sin säng efter lite gråtande efter sin kaninbok som Jonne hittade under sängen tillslut. Tur var väl det, för att försöka förklara till en övertrött, grinande Elias att vi inte hittar hans kaninbok är inte nåt man vill göra egentligen.. Nära döden-upplevelse!

Jo, maten var god förresten! Fast inte den där mango-blahablahan. Den luktade vinäger eller nåt sånt.. Å bestod till större delen av socker ändå så.

Nu börjar jag få lite laptop-rygg. Eller bara ont i ryggen för att jag lutar mig över denna lilla dator.. Kanske får sitta på golvet å skriva istället?! Eller inte sitta här alls?! Nä hoja, hemska tanke! Inte vill jag släppa min nya polare redan!

Nääää... Att..

Kommentarer
Postat av: katja

Såg på ikea nåt litet bord man har i knät, så man kan sitta med laptoppen i soffan skönt. kanske kan önska er en sån av mig i typ julklapp...

2008-03-16 @ 22:41:20
Postat av: domi

vad lagar peka för gourmetmat? med vinäger o sån´t?

2008-03-18 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0