Påsk eller?

Har faktiskt sett lite påskris, eller iaf färgglada fjädrar på grenar, alltid nåt! Inte orkar man väl påskpynta å sånt heller? Man kan ju ha kvar sitt julpynt.. Måla det gult så är det lite påskigt.

Har haft en rolig helg faktiskt, åkt skoter så mina kinder nästan trillade bort av kyla, druckit lite öl och sett lite rambo.. Första gången faktiskt.

Igår var jag hos Peka å Dalle å sjöng lite singstar å drack en skvätt, men jag var så jäkla trött att jag gick hem vid halv tolv eller nåt sånt.. Vilken tråkmåns jag är! Nåja, tittade lite Futurama och somnade gott. Vaknade lite väl tidigt och var konstigt pigg å glad, men lite Futurama botade piggheten och jag sov ett tag till.

Snart kommer Jonne å Elias hem igen, tänkte ju städa å göra det fint.. Men men, om jag ska göra nåt så blir det aldrig gjort.. Eller jo, jag har faktiskt plockat, diskat dammsugit å fört glas å metall till återvinningsgrejen här, så nåt vettigt har jag gjort idag.

Nää.. Det var nog lite mer städa innan dom kommer. Eller så anställer jag nån som gör skitgörat åt mig. Jo, städade toan oxå. Kul va?!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:58:39
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: natacha

ska de inte vara så, som i sången..."Nu är det jul igen, och nu är det jul igen Och julen varar väl till påska"

2008-03-23 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0