Orkar inte..

Vad är det för fel på mig som inte orkar med min egen unge?! Idag orkar jag verkligen inte. Han klänger på mig, jag får inte ens gå på toaletten för då börjar han skrika å ska följa med, han vill nog helst sitta fast i benet på mig.. Det gjorde han en stund idag oxå.. Allt jag säger till honom är fel enligt honom, får inte ta bort blöjan, han ska INTE gå på pottan minsann! Och sitta och äta är ju katastrof! Allt är fel, fel gaffel, fel mat, fel dricka, bara fel fel fel, jag blir TOKIG! Får man bli tokig på sin unge utan att socialen kommer och hämtar honom?
Jag har lekt med honom, eller försökt iaf.. Han vill göra varje sak i säkert 3 sekunder, sen är det oxå FEL! Försöker läsa, men bara feeeeel fel fel! Hoja! Ge mig ett piller så att jag får mitt tålamod tillbaka!
Jag behöver semester! Å det har bara gått en endaste dag på påsklovet ensam han å jag! Hur ska vi kalra oss..? Eller han tycker väl att det är kul att tycka allt är fel.. Vad vet jag.

Så Peka, jag kommer nog å hälsar på dig... Moahahaaa! Sen springer jag flinandes därifrån.. Nä okej, så långt ska det inte behöva gå direkt. Undra om han håller på att bli sjuk? Eller håller jag på at bli sjuk? (i huvudet..)

Så ge mig en semesterresa någon! Helst till ett trevligt varmt ställe där man knappt behöver lyfta ett finger, eller iaf inte jaga en snart 3-åring för att klä på/av eller nåt sånt.

Tänk, snart 3 år!? Hur gick det till?! Har den där kolossen varit i min mage för 3 år sedan? Svårt att tro.. Hur tusan kom han ut egentligen? För inte har väl han varit mindre än det där?! Min lilla älskade unge, älskar dig mest i hela världen! Hur skulle mitt liv se ut om inte du hade ploppat ut? Nu blir jag ju nästan tårögd.. Jag skulle göra allt för min lilla skruttunge. Nä, måste göra ett till lekförsök.. Kanske funkar denna gång.. Tårtspelet brukar gå an i några minuter iaf..

Kommentarer
Postat av: Sofie

ungar som är så söta.... när de sover!

2008-03-25 @ 20:55:30
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Ja, inte vet jag vad du åt under graviditeten, när du fick en sån duracellkanin... Men du ska se att han lugnar sig. När dom är kring 7-8 är dom rätt lugna... Det är ju bara 4-5 år kvar, inget farligt!!

2008-03-25 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0