Min tv!!!

Tror att ungen har pajjat det där viasat-kortet på nåt vänster.. Eller nåt skumt har han gjort iaf, när jag slår på viasat-grejen så är det bara... svart!! Vad ska jag ta mig till.. Kan ju kolla lite kanaler som inte ingår i det där viasat tjosanhejsan.. Men det syns ju så dåligt å det är ju inte samma sak ju!

Har ganska nyss vaknat ur våran dvala, Elias arg som ett bi och jag tröttare än innan jag vilade.. Som vanligt. Ska nog ut och leka om ett tag oxå. Sen laga mat till barnen. Vad tusan ska man göra för käk då? Nåt utan mjölk, ägg, nåt som vi båda kan komma överens om.. Uppdraget är ganska omöjligt må jag säga, men nåt ska vi nog hitta på. Får kanske råna konsum på vad dom kan tänkas ha. Inte så mycket finns det ju där men.. Äh, nåt hittar man nog alltid.

Imorgon åker pojkarna till stugan igen. Fast Elias vill hellre gå till Peka.. Jaja, han kaaaan få flytta dit om han nu vill..

Kommentarer
Postat av: peka

peka bäst!

2008-03-28 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0