Lååångfredag

Idag åker då Jonne å Elias iväg.. Huuur ska jag klara mig alldeles själv hemma?! Kommer ju att vara tvungen att sova hela natten utan att höra Elias krypa ner i sängen, tvingas ha det lungt å skönt hemma utan skrik, bråk och tjatande.. Huuur ska jag överleva?!

Solen halvskiner (eller nåt) och det är -12.6 grader ute. Om den nu visar rätt, det kanske är -35 grader.. Vem vet. Lr väl märka när/om jag går ut nånstans idag.

Snart måste jag ha i mig lite frukost.. Min mage börjar känna sig tom och ensam därinne, behöver lite sällskap av nåt gott.

Är fortfarande lite småsjuk, eller lite täppt här och var å andra roligheter, men sånt gör över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0