Inte kan han vara sjuk?!

Inget mera kräk, han äter som vanligt, busar kanske lite mer än vanligt.. Hoppar, studsar å har sig. Har inte vågat gå ut idag om han skulle börja spy på folk eller nåt. Men är han såhär pigg imorgon så ska vi ut å leka iaf. Kanske gräva en jättestor grotta som vi kan flytta in i sen.

Nu tittar vi på Karlsson på teket.. Igen! Hatar den där karlsson, tecknade är lite bättre.. Men ändå inte bra!

Hoja vad jag skriver tråkiga saker i den här dumma bloggen, men jag har inte så mycket annat att göra. Elias vill inte leka med sin tråkiga mamma heller.

Jag vill ju leka med min nya leksak.. Å det går bra att ha den framme fast Elias är vaken, han vet att det är min dator å att han inte får röra den, får se hur länge det håller bara. Han gör ju inte alltid som man säger åt honom..

Sitter å praaatar med folk på msn, snart behöver man ju inte träffa folk alls, läser bloggar å skriver på msn, vad tusan ska man prata om när man träffas då?

-Vet du att..?
-Jepp, har redan läst det så du behöver inte berätta!!

Å sitter man här behöver man inte ens klä på sig för att prata med folk, eller lite kläder har man ju alltid, Elias tex han har ju iaf sockar på sig idag.. Nåt annat har han inte haft på sig på hela dagen. Jag har linne å långkallingar..Haha, vad skönt det är!

Kommentarer
Postat av: peka

libbe, vad är det för sak du har hittat i garderoben? haha

2008-03-12 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0