Huvudvärk och gratismat

Nu har jag haft huvudvärk från och till i tre dagar.. Har säkert en hjärntumör eller nåt annat roligt och intressant. Varför tror jag alltid att jag har en tumör eller cancer?! Har nog en släng av hypokondri.

Idag åt vi gratismat hos Jonnes föräldrar, skittråkigt att vara där.. Men maten var god och Elias har roligt. Han sprang runt och lekte kurragömma med sin fammo. Då slapp jag leka att tag.. Hade så ont i skallen, å det blev inte bättre av att Elias farmor tyckte att det var en bra idé att ge ungen en visselpipa.. Jaaa! Varför älskar folk att ge min unge leksaker som låter?! Kanske för att det inte är deras unge och dom behöver inte höra det varje dag. Ska nog slänga llt som låter.. Eller okej, han kan få behålla apa-spelet och sin dator.. Alltså leksaksdatorn. Ska nog köpa pussel till honom istället, på dagis säger dom att han är jätteduktig på att pussla. Får nog köpa lite svårare pussel till honom. Han har ju ett 6-bitars och ett 9-bitars som han klarar hur lätt som helst. Ska nog köpa rampussel till honom.

Jaja, nog om mannen i mitt liv, ska fortsätta titta på den här grejen i femman. Svårt att skriva och titta på tv:n samtidigt. För inte kan jag göra två saker samtidigt heller! Jag är ju ingen tjej heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0