Hoja...

Snart ger jag upp känns det som. Orkar faktiskt inte vara hemma med honom längre. Idag har vi varit ute å klättrat, skottat, hoppat å sprungit, men inte sover ungen för det. Istället blir han bara lite trött, mycket gnällig och springer omkring och kan inte lugna ner sig. Imorgon blir det då dagis för den där ungen! Inte är han sjuk på minst lilla vis! Äter som en häst och leker som en.. Elias.



Tänk att han har varit sådär liten min lilla skruttunge. Här var han inte så gammal.



Det här är iaf Elias å Nellie för ungefär.. 2 år sedan. Tror detta var april eller nåt, så det blir väl nästan 2 år sedan.

Nu hoppar han omkring och skriker lite.. Bara typ 3½ timme kvar tills Jonne kommer hem.. Hoja, jag vill bort härifrån! Jag är trött, utsliten och less! Ge mig några miljoner så åker jag på en lååång semester! Skickar väl vykort till er sen oxå.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska bara vinna pengar, sen drar vi snabbt som ögat!

2008-03-13 @ 17:33:16
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0