Fortfarande..

Sjuk. Känns som om jag har varit sjuk i evigheter, hur känns det att vara frisk?! Okej, jag blev sjuk igår.. Men ändå! Känns ändå som en evighet.

Igår åt vi dålig mat å spelade buzz, jag vann såklart inte, men det hade jag ju inte räknat med heller.
Sista dagisdagen innan långledigheten för Elias. Å en voilodag för stackars lilla sjuka mig. Fast detta är ju ingenting mot en kille som är sjuk! Nä hoja, jag är glad att jag är tjej som bara behöver föda barn! Känns som en lätt match jämfört med killar förkylning.. Hoja.

Tänkte börja ta fram frukost å sånt.. Men orkar jag ens äta nånting?! Kanske väntar tills Elias är på dagis å våra bästa år är på tv.. Undra om jag såg den igår?! Tror inte det.. Nåja, lär ju märka om inte annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0