En solig dag

Så jag å Elias (som är hemma på påsklov..) gick ut en sväng, synd bara att en viss liten pojke inte alls ville vara ute, gnällde och ville bli buren.. Jättelätt att kånka omkring på en 18-kilos unge med en massa kläder på.. Jojo, så vi tog den dåliga, halvtrasiga pulkan och gick här bakom till den stora backen en sväng, men det dög inte heller.. Jaja, blev iaf 45 minuter ute, sen stod jag inte ut med gnäll och skrik längre.. Jepp, jag har dåligt tålamod..





Nu sover min lilla plutt i soffan iaf, bra att han somnade tidigt.. Vaknde ju ändå vid 6-tiden imorse.. Sen låg ju jag i sängen till 7.. Liiite sovmorgon måste man ju få ha om man ska ha påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0