Bussresa

Idag åkte jag å Elias buss ända ner till lompis för å hälsa på Sofie å Adrian. Elias var såå duktig på bussen, satt stilla hela långa vägen (tog ju typ 30 min) han satt å pratade och skrattade lite, höll på att somna när vi var vid dalvägen ungefär, ja, det tog ju så lääänge! Inte orkar man väl vara vaken hela långa vägen heller?!
Sen var vi allihopa å åkte kälke i backen, Elias skrek å skrattade när vi åkte ner, så han hade roligt. När vi kom in var det lunchtid å Sofie gjorde pannkaka som Elias vräkte i sig, jaja, då vet jag vem som ska komma å göra mat åt min unge i framtiden.. Sen ut igen, dags att sova, gick på lååångpromenad, vad blev det, typ 1 ½ timme eller nåt sånt? jga hade inte så stor koll på tiden, men solen sken, det vet jag. Sen in igen.. Å nu sitter vi här! Så nu har vi fått lite tid att gå iaf.

Ganska nyss så kom Elias in här och sa -Kom grabben! Till mig.. Jag skulle visst hjälpa honom med nåt.. Jaja, fast jag inte är nån grabb (vad jag vet) så lät det så sött..

Jo, Sofie, jag vet inte hur, men jag fick med mig Bamseboktaven V hem.. Den ramlade av mig när jag tog av mig tröjan.. Sorry att jag snattade!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag ringer polisen!!!!

2008-03-04 @ 18:50:22
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0