Soptippen

Var på soptippen å slängde massa saker, leksaker, trasiga lampor, dvd-spelare å massa roliga saker. Elias hängde på och han överlevde.. Trodde att han skulle trilla i containerna några gånger, men icke. Undra vad han ska sorteras som.. Övrigt brännbart tror jag, eller i farligt avfall.

Solen skiner just nu, men imorse var det lite snöigt.. Men det övergick till regn som tur var.

 På väg hem från dagis.. Väldigt intressanta brunnar.


Skotta snö på förmiddagen fick man göra.. 



  Sen blev det regn och sol, mycket bättre!


Nu ska jag försöka vila bort min huvudvärk, tog magnesyl-brus-tablett-med-koffein.. Få se om det hjälper då, NÅT måste ju hjälpa! Orkar fan inget när jag har ont i huvudet.. Annars måste jag väl amputera bort skallen.. Inget man skulle sakna direkt ändå. Eller ögonen och munnen kan få vara kvar.. Och öronen oxå. Håret behövs inte, kan ju ha peruk över ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0