Slutjobbat för veckan!

Det har gått bra att jobba i helgen trots ganska lite sömn.. Men kan inte skylla på Elias denna gång minsann. Får helt enkelt skylla mig själv när man glor tv å andra saker till 12 på natten när man vet att man ska stiga upp före 6 ungefär.. Jaja, jag överlevde iaf.

Är ledig imorgon, ska väl ut i regnet (som antagligen kommer imorgon..) med Katja å ungarna, ta en promenad till nåt ställe å göra en grej.

Snart är det festival ju! Ska gå på lördag minsann! Ska sitta nånstans i resturangtältet och dricka min öl. Kanske gå förbi nån som sjunger på en scen nånstans, men som vanligt kommer jag nog bara att stanna och lyssna i sådär 3 minuter och sen gå vidare.

Har inte orkat skriva här direkt.. Har inga nya bilder att sätta in, inte lika roligt att skriva då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0