Silverfallet

Idag åkte jag, Elias å Jonne iväg till Silverfallet. Ditvägen gick bra, ungen sov nästan hela vägen.. Sen kom vi fram och gick ner och satte oss bland alla platta stenar. Elias trivdes, två favoritsaker, vatten och stenar! Rena rama himmelriket för Elias! Han stod vid vattnet och kastade stenar nästan hela tiden.

 Elias käkar karra vis Silverfallet.. Jepp, det är IS i vattnet!

 Jag framför några folk och Lapporten.

              

Såå, det var lite bilder det. Hade en ganska bra dag ändå. Var inne på ica i Abisko och köpte lite leksaker till Elias.. Sen lekte vi lite i skolans lekpark och sen hem. Hann rasta en gång på hemvägen oxå, Elias ville inte riktigt sitta fast i bilen..
Ungen vart ju hög på socker så resten av dagen var ju sådär halvrolig.. Men men.

Imorgon vill jag ha fint väder! Fast jag tror att det skulle bli kallare.. Jaja, kan ju sitta inne och räkna dammtussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0