Regn

Tror det regnar lite ute. Ganska mysigt att höra regnet utanför och ligga i soffan under en filt och bara vara. Fast idag ska jag inte göra det, utan jag ska ut i det blöta och jobba. Hemtjänsten är nog det roligaste jobb jag har haft. Trivs bara så jäkla bra! Tanterna och gubbarna är snälla, dom jag har träffat hittills iaf.. Det är inte samma sak varje dag, man får vara ute, kanske inte så kul i regnet.. Men ändå. Man får sitta och bara prata och fika med dom, det går inte så ofta på boenden direkt. Ångrar att jag sa att jag skulle jobba på Solbacken.. Fast förra året trivdes jag jättebra..

Elias har ganska nyss kommit till dagis och jag funderar på att äta frukost.. Om jag hittar nåt att äta då.

Jobba heeela midsommar! Fast det kommer väl att regna å ha sig ändå. Jag får fira midsommar med gamlingarna!

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp dom brukar bjuda på en massa på midsommar å julen å påsken dom där galna gamlingarna...

2008-06-19 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0