Nåt fel..

Det måste nog vara fel på mig. Jag orkar inte med min skitunge.. Han tar verkligen all min kraft. Jag är heeeelt slut nu och dagen är inte ens lite slut.. Min hjärna kokar över och jag vill bara gömma mig i en garderob tills han somnar. När jag tittar på honom när han ligger och sover så sött så får jag dåligt samvete. Han är ju bara 3 år, han är min unge och jag MÅSTE orka med honom. Det finns som inget annat val. Känns iaf skönt att lämna honom till sin pappa ibland, även om jag får dåligt samvete då oxå. Så jag får vila min överhettade hjärna lite och samla lite ork. Då känner jag mig som en ny människa och orkar lite till. Hade jag varit med honom dygnet runt alla dagar i veckan hade jag nog rymt för länge sen.

Han är ju inte sååå farlig min lilla unge.. Bara lite.. Aktiv.. Sa jag lite?!

Är hos mamma med lilla skrutten just nu. Har varit i lekparken och på stan å härjat lite idag.
Mamma gör köttbullar å pottis, hur gott som helst! Å kokar morötter i sådär 14 år.. Jaja, dom blir ju lättuggade iaf.

Får se vad vi hittar på imorgon då. Sista lediga dagen innan jag börjar mitt sommarjobb! Ska bli ganska skönt ändå. fast på måndag är dagis stängt å Elias (som skulle ha varit med Peka, men hon rymde..) ska vara med sin farmor tills jag slutar jobbet. Jobbar bara 7-12 så det blir en lugn start.. Hoppas jag iaf. Jobbar inte så långa dagar på hemtjänsten. Längsta var nog 7-16 tror jag, å då var det helg. På Solbacken blir det ju 12-timmarshelg. Fast bara en helg denna sommar där!

Nää.. Eller jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Maria

Sånna dagar har jag med när man bara vill fly iväg en stund. men du ska inte ha dåligt samvete för att du är trött det är ALLA föräldrar även jag fast jag har haft en lugn liten Tindra, men nu har jag ju en Tove med Elias tendenser :-)

2008-06-07 @ 19:16:53
Postat av: peka

Men hallå sluta vara hos jonne när det är hans tur att ha Elias, så kanske du har liite mer ork när du väl har honom :P

2008-06-07 @ 22:49:13
Postat av: Jennie

Jag förstår dej fullständigt. Man blir trött, gråhårig, tokig, gråtfärdig osv. Många gånger har jag funderat på att flytta till Mongoliet eller nån annan trevlig plats s

Så...du är inte ensam i tokigabarndjungeln =)

2008-06-09 @ 10:03:16
URL: http://2vuxna2barn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0