Mamma

Hittade till mamma under min två timmar långa rast.. Har bara fikat liiite idag, hoja, snart blir jag rund som en boll. Kan bli lite jobbigt i alla uppförsbackar. Här i Kiruna finns ju inga nerförsbackar!!

Har käkat lax här, skönt att slippa laga mat, eller äta äcklig micromat.

Solen skiner litegrann, några regndroppar har jag oxå känt. Fattas bara lite snö så blir min dag perfekt!

Snart kommer folket från Göteborg, stackarna som måste vara här i kylan.. Men tur att dom inte kom när det var en massa snö.. Fast man vet ju aldrig, det kaaaaan ju börja snöa igen.. Fast då stannar jag nog hemma och låssas att det regnar!

Jahaaaa.. Jahapp. Min hjärna är geggig efter all fika och karra hos gamlingarna. Tur att jag åt lite fisk så jag blir smart igen! Eller igen och igen.. Har ju aldrig varit smart, men man kan ju bliii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0