Leeeedig!

Från jobbet då, inte från Elias. Han är här och röjer runt lite. Har spillt ut två glas juice, ramlat och slagit kinden, spottat på mig X antal gånger, kastat massa saker, skrikit, slagits, sjungit "skala banan", tittat på bilibompa.. Hade väl kunnat fortsätta läänge länge, men vi har väl bara varit vakna i 3 timmar, eller jag i 2 ½ timme.. Elias sov till halv nio idag ungefär, jag snarkade vidare till 9, satte bara på nåt roligt på tv och somnade snabbt om.
Kände sen när jag steg upp att jag hade såndär huvudvärk igen.. Tredje dagen på raken, fast alla dagar har jag inte haft som.. Vilken dag det nu var som jag hade skitont jättelänge.. Jaja, har väl nån slags hjärntumör eller nåt.

Jag vill nog rymma härifrån! Nån som vill hänga på?! Är hyfsat less på detta snöande nu, det är ju för i helvete 12 juni!! Tänkte fota och sätta in en snöbild, men sladden är nog inte här.. Eller så orkar jag inte leta efter den.

Imorgon är det jobb igen, skönt.. Jag orkar inte vara ledig med Elias, måste nog gå ut och rasta honom snart.. Längtar inte direkt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag funderade på att fly landet jag med när jag såg snön, men vi flyr utan barn va?

2008-06-12 @ 12:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0