Klistermärke

Är hos mamma nu på min rast. Mamma är med Elias nu när jag jobbar å jonne har åkt till Örebro.

Elias kom till mig och berättade att han hade tagit bort klistermärket på tån, men det gjorde ont nu.. Sen när jag tittade lite närmare så var "klistermärket" hans tånagel.. Ja, inte hela då, men en ganska bra bit, det blödde lite i kanten. Ja, så kan det gå om man sliter bort konstiga klistermärken.

Har ätit lite mat här oxå, köttfärs och makaroner. Har inte gillat det men nu åt jag två portioner.. Brukar väl bli så när man flyttar hemifrån. Nog för att det är väl snart 5 år sedan jag flyttade, Sakta men säkert så lär jag mig att äta det mesta. Fast inte blodpudding, ärtsoppa och lever.. Säkert nåt annat oxå, men det tänker jag aldrig äta! Kanske prova ärtsoppa, det ser lite lagom äckligt ut.

Nä, ska titta vad lillen gör innan jag ska tillbaka till jobbet efter min två timmar långa rast..

Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars elias! har du lurat han att dra bort tånaglarna....

2008-06-16 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0