Freeeedag!

Å lite festival idag blev det. Med systar å alla ungar, min unge, mamma, Jonne å Peka. Sen var det väl några till där på området.. Kanske två eller tre. Åkte KARUSELL!! Två stycken tom! Jag är inte så förtjust i karuseller längre har jag märkt, när jag var yngre så kunde man åka, ställa sig i kön och åka igen.. Några gånger. Men nu kändes det ju hemskt!

Elias var iaf jätteduktig på festivalen, rymde inte iväg iaf, kanske för att allt folk stod ivägen, eller så var det så mycket roligt att titta på så han ides inte springa iväg.

På lördag är det då dags att gå ut och festivala lite. Hoppas det blir liiite varmare, eller iaf inte regnar, snöar eller blåser.. Allt för mycket iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0