Äntligen!

Efter typ 10 timmar av konstant huvudvärk börjar den äntligen släppa! Känner mig helt slut i kroppen.. Tog alvedon, hjälpte inte ett skit! Kom ihåg att Peka pratade nåt om treo när hon har ont i skallen eller vad det nu var.. Å mamma dricker ju sånt till frukost så jag rotade fram lite från skåpet.. Men det hjälpte inte heller.. Eller kan det ta 3 timmar för treo å börja verka?!

Ska nog hoppa i säng snart, steg ju upp halv sex så är ganska trött. Ska baaaara...

Nästan ledig imorgon! Ska bara till Solbacken å få delegering så jag kan proppa i gamlingarna där lite piller! Jaaa, det är så roligt! Dom äter ju fan mer piller än mat dom stackarna.

Nä, ska kolla fotboll nu. Hahaaaa, självklart ska jag INTE göra det! Vad tror du om mig?!

Kommentarer
Postat av: peka

Nej nej, MAGNECYL!!

2008-06-11 @ 12:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0