Solen

Den lyser in i tv-rummet. Elias tittar på Ville och Vilda kanin på dvd och jag.. Ja, jag sitter här.

Har nästan alla mina saker här nu som skulle flyttas hit, börjar kännas som att jag bor här på riktigt! Har ju fått en till möbel!! Fast några saker saknas fortfarande.

Idag är jag skitledig från jobbet, men inte från min unge inte! Vi ka nog ut å leka lite och försöka glömma bort saker vi egentligen inte kan glömma bort. Eller var det bara jag? Jag är ju ganska trög så varför inte?! Gamla tant..

Elias har nu sovit ännu en natt utan blöja och jag har vaknat ännu en natt alldeles torr! Det första han sa när han vaknade var -Jag måste kissa! Så in på toa och pinka, sen kom han å la sig igen min lilla svettunge. Hoja vad han svettas hela tiden! Han sover med enbart kalsonger, men är ändå blöt som Svampbob när han vaknar! Han är ju alltid svettig.. Men ändå!

Kommentarer
Postat av: såfi

jag har också en svettunge! fröknarna sa idag att om det blir fint väder och så här varmt igen så får jag skicka dit adde i badbyxor.. han kan det där med att svettas!

2008-07-31 @ 00:02:47
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: Nina

Ja jag har åxå en svettbebis, huvudet blir genomblött så a tror hon dopat skallen i toastolen direkt hon somnat..

2008-07-31 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0