Jag? Trött?!

Nää, det måste vara nån annan.. Vaknade 05:30 idag ungefär, började ju jobba 7.. Men puckade jag somnade först efter 4!! Hoja.. Kunde verkligen inte sova! Låg å vände å vred på mig. Tänkte hela tiden på hur många timmar jag hade kvar att sova, om 3 timmar ringer väckarklockan.. Hoja, då är det ju inte lättare att somna precis.

Ska hoppa i duschen och kanske rena mig lite.

Imorgon åker min lilla skruttunge till byn! Han kommer ju att bli galen av alla mygg. Så fort han ser en mygga så springer han iväg.. Lite fjantig är han allt.

Kommentarer
Postat av: sdomi

kan man inte sova, ska man ABSOLUT inte titta på klockan, det stressar mer. läs istället o tänk att :nog klarar jag av en dag utan sömn.

2008-07-25 @ 15:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0