En dag med ungen

Har försökt fota lite idag, kameran har jag inte haft här på ett tag.. Men hämtade den idag innan jag å Elias skulle på Coop.. Det började bra iaf..

 Plockade lite blommor och stenar efter vägen.. Som vanligt. Men nu har jag iaf börjat "tappa bort" dom sakerna när Elias inte ser..

 Han promenerade nästan hela tiden, men ibland måste man ju ta en vilopaus i vagnen.

    Glodde lite på den där stora raketen.. Ja.. Stor var den.

 Sen gick det mindre bra.. Från raketen till Annis såg han ut såhär.. Komme inte ens ihåg vad det var som gjorde honom arg. Han ville gå heeeem!! Jaja tänkte jag, vi går väl hem och jag vände på vagnen, men DÅ skulle han minsann till Coop! Ja, så kan det ju hålla på i evigheter så vi kom fram till Annis.. Och jag ringde efter Jonne, kom å häääämta oss! Jag lägger mig på vägen annars!! Nästan iaf..

      Vi åkte till Empes å käkade enkel lunch.. Elias åt köttbullar å strips å jag suovas, hoja vad god suovas dom har där! Elias fick även en spindel.. En såndär dåjnig grej. Trodde han skulle vara skiträdd, Elias är ju lite sån.. Men det gick bra, han lekte med den iaf.

 Spindeln fick åka kana..         Elias å spindeln i lekparken.

Sen åkte jag å Elias hem och la oss i sängen, för JAG ville sova! Läste en bok för honom och han slockande ganska direkt efter boken.. Måste ha varit ganska trött. Han som inte ens har sovit middag på sitt sommardagis! Kanske nån dag..

Sen simmade han med sina fiskar i badkaret.   

 Lite energi i form av ett äpple så man orkar vara barn lite till.

    Var ute i lekparken på kvällskvisten oxå.

 Sen blev det kväll och dags för Elias älskade välling. Dinon ligger brevid och ska sova med Elias. Nu ligger i sin säng och hostar, sjunger å ropar efter mig. Ska gå in och mysa en stund!

Kommentarer
Postat av: peka

Fan vad ni hinner med grejer..

Själv har jag ju bara.. suttit vid datorn och varit ute med er en sväng..

och käkat chips..

2008-07-20 @ 22:44:09
Postat av: Katja

Vilken härlig dag i bilder!!

2008-07-21 @ 07:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0