Trött trött trött

Klockan ringde lite efter sex imorse och vi skulle upp. *suck* Jättehärligt att stiga upp när man somnade vid 1-2 nångång. Jaja, bara att sätta igång, Elias och min väska var packad sen dagen innan. (jepp, vi behöver väskor när vi ska jobba/gå till dagis) Kläderna var framsatta och allt. Bara att försöka få i sig frukost och försöka sätta på sig kläderna rätt. Föra Elias och åka till jobbet. Idag var det.. Kaos. Alla ungar skrek och.. Ja, skrek, fröknarna var bara.. Överpedagogiska och jobbiga. Jag vågade ju inte säga till barnen på skarpen precis, då hade jag väl fått en fet smäll. detta dagis är ju ett speciellt dagis, montessori tror jag.. Eller ja, nån sorts annorlunda pedagogik iaf. Men jag överlevde tydligen dagen. (nätt och jämt) Nickade till några gånger under dagen, några gånger i fikarummet och några gånger bland ungarna..

Imorgon är det jobb igen, men bara 7:30-12:30 så det kan jag väl stå ut med.

Nu vill jag ha karra, men det finns inte här. Eller mörk choklad finns ju och det är ju gott. Men på lördag ska nog jag å Peka råka äta lite karra.. Eller chips. Eller lite av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0