Ska försöka..

Hålla ögonen öppna en stund till. Har precis varit och lagt Elias i säng, gett välling, borstat tänderna och läst saga. Men i samma sekund jag stänger hans dörr så är han på benen igen.. Fast han går inte utanför rummet, så han brukar få vara å leka en stund. Han brukar ibland gå å lägga sig själv sen och somna. Så egentligen behöver jag inte göra mer med honom ikväll. Om han nu inte börjar göra saker han inte får.. Jaja, det gäller att lyssna lite.

Idag åkte herr Jonne å compani till stora staden Luleå. Dom ska nämligen lana, alltså sitta 5 pojkar i en lägenhet och spela spel på sina datorer.. Å käka onyttig mat och aldrig duscha eller sova.. Typ.

Jag ska försöka hitta nåt tyg att köpa på stan på lördag, måste ju oxå sy nånting! Mamma har lovat att komma på söndag och hjälpa mig lite. Inte fattar jag hur denna symaskin funkar.

Det låter som om han håller på med cd-spelaren.. Eller sin plasthammare.. Nåja, får väl gå och kika lite.. Snaaart.

Kommentarer
Postat av: Ninaaaa

Uää vad det ska lukta i den lägenheten..............
ska ni på stan på lördag?får ja fölla me får ja fölla me?

2008-01-18 @ 12:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0