Ont i armarna!

Var ju å tränade igår (för första gången på länge!) och idag har jag såå ont i gäddhänget! Gjorde ont att borsta tänderna.. Jaja, man måste ju få ha lite ont ibland.

Jepp, köpte mig ett gymkort fast min lilla mamma tycker att det är helt onödigt.. "Man kan ju träna hemma" Öhh, jo, jag kan ju gå mellan kylskåpet och soffan några gånger.. Jag sa åt henne att man kan ju simma där oxå! "Du kan ju duscha hemma!" säger hon då.. Ja, vad ska man säga. Jag vill ha ett gymkort för då blir jag så cool! Det är därför! Skulle precis gå och visa upp kortet för grannen eller nån annan jag ser utomhus! Måste ju visa hur tuff jag är!

Jäklar vad det blåste idag, var lite svårt att åka spark i motvind. Gick ju inte sådär skitfort ner för backen direkt.

Snart ska jag äta lunch! Börjar känna av lite kurr i magen. Ska äta kyckling med sallad och den där goda vitlöksdressingen från ica signalen. Vi åker dit och handlar för den dressingen och för dom där smaksatta nötterna..  Vad det nu är för smak på dom, glömmer alltid. Men goda är dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0