Måndag igen

Det blev pulkaåkning i lördags, fint väder och ingen annan i backen. Var på öb å köpte en två-sitspulka och ett tefat, sen hade vi kälken och stjärtlapp med. Kul var det oxå! Fast Jonne pajade kälken.. jaja, kanske går att svetsa fast den lite iaf, den går ju att dra Elias på iaf.

Idag tänkte jag ta mod till mig å ringa till vårdcentralen.. men jag vet inte vad jag ska säga?! -hej, det kliar i ansiktet.. Öhh, jaha, klia tillbaka då! Måste nästan vara nåt jag inte tål, eller kan man bara vara såhär? Jag ser nästan brännskadad ut. Säkert nåt i lägenheten.. men vad? Betong? Mögel? Kvalster?
När vi var utomlands kliade det inte alls, när vi var i Mtj så kliade det knappt då heller. När jag har smink på så kliar det, samma när jag duschar, har mössa, får hår i ansiktet.. Ja. Får raka av mig håret och sluta duscha!

Kommentarer
Postat av: Katja

Usch, du får inte skriva om pulkaåkning... Vi har gröna gräsmattor, med geggiga ler/vettenpölar på... Och så kommer det massvis med vatten från himlen. Fattar inte vaaad det är. Idag sken solen på fm. trode jag var typ utomlands eller så...

2008-01-14 @ 18:04:17
Postat av: nina

Men du duschar ju aldrig så det kan de ju inte va..de kanske ba typ är så torr luft?eller nåt.

2008-01-14 @ 19:00:12
URL: http://ninokalainen.blogg.se
Postat av: nina

Vi ska nog ba va hemma i helgen så ni kan komma å hälsa på......

2008-01-15 @ 13:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0