Längesen..

Jag vägde mig.. Eller nä, längesen jag vägde mig och skrev upp det. Har ju inte gått så bra nu under jul/nyår och.. Ja, hela jäkla vintern känns det som. Men men, jag vägde mig ändå och det visade -8.3 kg, hade kunnat vara mer, men det kommer när det kommer. Mätte midjan och där känns det som om det visar fel! Ändå har jag mätt på samma ställe varje gång.. det visade -10cm sen jag började!! Känns som om nåt är fel.. Ändå hade jag käkat frukost. Kanske hade jag måttbandet.. Bakåfram? In och ut?

Idag blir det stan iaf och sen på kvällskvisten så blir det singstar och öl!

Kommentarer
Postat av: Katja

Näe... vill oxå dricka öl och sjunga singstar... inte här hemma då.

2008-01-26 @ 19:18:52
Postat av: moster

Har du gått ner 8, 3 kg, det är ju jättebra! Tror nog det är bättre att gå ner sakta men säkert än att rasa ner jättefort, tror man då går lätt upp igen...inte för att jag har nån erfarenhet...har aldrig bantat (kanske det syns) jo en gång i tonåren..en hel dag, sån där fasta grej, men höll bara till kvällen när jag såg nåt program där dom åt:-)

2008-01-27 @ 12:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0