Jobba..

Imorgon ska jag då jobba, inte så jättefarligt, det är 8-16 (ganska skönt med heldag för en gångs skull) men det är ju i Tuolla! Jaja.. Hoppas det går nån buss dit då. Förhoppningsvis kan Jonne köra, men det är ju inte säkert. Hem kommer man väl på ett eller annat sätt antar jag. Försökte kolla busstider på internet, men nu var den sidan borta! jahapp, kul kul. Får väl springa till en busshållsplats och kika. Får komma ihåg penna och papper så jag inte glömmer bort när bussen går. Sen måste man försöka få Elias till dagis oxå, men det där tror jag att Jonne får sköta, går ju lite fortare med bil.

Nä, nu ska jag snart hämta min lilla gris. Eller gullegris, beror på vilket humör han är på.

På torsdag åker Jonne iväg med sina kompisar till Luleå. Han tar även med min polare. (datorn) så jag får se hur jag överlever. Eller jag kanske gör det, men min unge då?! Hoja.. Han är bara lugn framför datorn, skitbra barnvakt när man ska laga mat å sånt. Vi har en burk i garderoben, hoppas att vi har skärm, tangentbord och mus oxå.

Eller så sover vi på hotell Doris.. Eller okej, vi sover väl hemma då!

Jag vill ha symaskinskurs mamma! Du får komma hit å lära mig!

Kommentarer
Postat av: Katja

Du får gärna skicka lite länkar till roliga lätta barnspel på nätet, om du har fler än den Ellen spelade i Kiruna. Hon har börjat lära sig använda musen nu! Ja, inte klickandet, men att röra den iaf. så hon kan spela kalle kunskap själv. Det går ju så fort för dem att lära sig!

2008-01-16 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0