Imorgon!

Då ska jag på sykurs hos mamma, sen blir det kursmat oxå. Eller kyckling med lite allt möjligt i, nu kan vi ju äta sånt när inte.. en viss person är där. (som inte ens äter tomatsås på pizza!) Jaja, kan bli gott med lite mat i magen oxå.

Idag köpte jag tyg och mudd till byxorna som jag har tänkt att sy imorgon, det blev.. Röd velour! Samma som Katja.. Men det finns ju som inte massor att välja mellan precis, och jag vill ha velour! Tycker att det är så fint. Hade själv velat ha såna byxor till mig.. Kanske borde köpa tyg till det oxå, kan ju inte bli svindyrt om man tänker på mina korta prinskorvsben!?

Elias sover lite halvoroligt, vrider och vänder på sig och gnyr om vartannat. Han ville inte ens gå och lägga sig idag! Skrek -Vill inte vill inte!! Länge sen han var sån.. MEn tillslut fick jag honom i säng, läste saga, fast det ville han knappt heller, skulle komma ner och spela dator.. Nä, imorgon.

Imorgon kommer ju min dator hem! (och Jonne hänger väl oxå på..) Vill ha min riktiga dator med mina riktiga filmer i! På denna har vi gamla skruttfilmer utan svensk text! Okej, jag kan ju engelska, men inte vill jag lyssna så jäkla noga, lättare att läsa text.

Såg en ganska bra film igår, Totsie hette den. Klart sevärd iaf.

Kommentarer
Postat av: katja

Lycka till! Lova att visa bilder sedan!!

2008-01-20 @ 09:58:26
Postat av: Katja

Mamma kunde ta med en sådan där sykatalog från jobbet, sån vi kollade i, ifall du vill beställa, så kan vi ju göra det ihop. Jag har hittat lite fler velourfärger här, men kan gärna beställa ändå.

2008-01-20 @ 15:15:38
Postat av: Katja

men hallå, nu har du väl sytt klart, är ju nyfiken!!

2008-01-20 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0