Att städa eller inte städa?!

Jag vet att jag borde, men jag orkar inte sätta igång! När jag är ensam hemma så blir det aldrig att jag städar, sitter bara vid datorn och töntar mig. Men när Elias är hemma så kan jag storstäda.. Underligt det där.

Ska nog hämta ungen nån timme tidigare idag, vid 13:13:30. det är ju ändå fredag. Nog för att han säkert gärna hade stannat halva natten, men jag vill inte ha dåligt samvete för att jag har honom på dagis heller!

En av Elias "kompisar" på dagis har bytt avdelning! Hoja.. Elias som brukade prata så mycket och säga att han leker med denna kille. jaja, Elias kommer nog att flytta över en vacker dag han oxå. denna unge var jämngammal med Elias, fast han kan prata å så mycket mer, så jag antar att dom tänker lite på sånt oxå.

Elias spel (Kalle kunskap) fotade han för ett tag sedan. Han gillar att fota vad han gör på datorn.. Ibland kan det vara över 20 bilder som han har fotat! (Bara foton på datorn!) Han är en datanörd min unge. Fast Kalla kunskap är nästan för lätt, man behöver inte klicka på musen, bara dra den över dit man vill. Nåja, han får väl nåt nytt spel en vacker dag.

Lägger in foton på Kalle kunskap (Som Elias tog) och på Elias när han ligger i sin säng och kramar alla sina nallar innan han ska till å sova.







Kommentarer
Postat av: Kicki

haha naw ! vilken söt unge ! :) snart är han smartare än oss !

2008-01-11 @ 14:55:03
Postat av: Katja

Sötnosen! Det är det spelet vi oxå har, Ellen fick prova igår, gick bra! Lagom kanske för henne.

2008-01-11 @ 18:35:55
Postat av: Nina

Ja han lånade ju min fonka o fotade halva simpsons..men det kan vara bra o ha för framtida bruk...typ.

2008-01-12 @ 11:05:24
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0