Yr i skallen

Sen igår har jag känt mig yr och halvt illamående, som om jag är åksjuk hela tiden. Undra om det är nåt jag har ätit.. Ja, å så har jag ont i skallen nästan hela tiden å mår inte såå bra i magen.. Å NÄ, jag ska inte ha en till liten skitunge! Det vet jag iaf. Men undra om man kan bli såhär av nån mat? För jag är inte sjuk (förutom i huvudet) för det hade jag nog känt.. Ja, å så har jag börjat se svarta prckar i ögonen.. Eller alltså jag ser svarta prickar vandra över mitt synfält nästan hela tiden.. Har haft så tidigare, men inte såhär. Jaja, säkert bara en hjärntumör eller nåt annat roligt.

Nä, ska sluta tjata om sånt, men jag kommer ju inte på nåt annat å skriva!

Ska väl glo runt på facebook å kolla om jag hittar nåt jätteroligt och spännande.

Kommentarer
Postat av: nina

järn?

2008-02-28 @ 08:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0