Vilken unge jag har..

När jag pratade i telefon så gick han in på toaletten, stängde dörren, klädde av sig alla kläderna och ställde sig i duschen.. Å pissade! Ja hoja, han har fått för sig att pissa i duschen för det är ju sååå roligt.. Jaja, så länge han inte bajsar där så är jag väl nöjd.

Idag ska vi äta.. Tacos! Ja, jag vet, vi äter det typ jämt, men gott är det!

Imorgon ska jag jobba på raketens fritids 12-16 och på fredag på Gruvarbetaren 6:30-13:00, så jag har resten av veckan planerad iaf. Hoppas ungen åker till byn nu när jag är lite sjuk.. Skönt att bara ligga å inte röra sig ur sängen på en hel dag. Men ska väl fösöka städa eller nåt annat vettigt, det börjar se hemskt ut här. Nog för att det alltid ser hemskt ut, men ändå.

Kommentarer
Postat av: domi

jodå, ungen tänker åka till byn!
om ni ska städa, så gör det på fredag, sen är hela helgen er!

2008-02-06 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0