Vart har..

Min fantasi tagit vägen? På den gamla goda tiden (från typ 2001 eller nåt) när jag skrev på lunar, då var det ju roligt. Jag garvar åt dom än idag, även om jag inte riktigt fattar vad jag menar i alla inlägg. Jag måste ha varit en väldigt sjuk människa. Eller är väl det fortfarande, det är bara lite gömt under ytan nu när man har en unge som tar upp nästan hela ens tid och ork. Jag är nog ganska tråkig nuförtiden. Vill bli lite roligare, men hur gör man det? Åker jorden runt ensam eller åker till månen fram och tillbaka?

Hmm.. Jag skrev nyss mycket längre, men det försvann på nåt underligt vis! Hoja.. Jaja


Kommentarer
Postat av: Ninna

Hehe..jodå du är nog samma gamla sjuka Eve, bara det att Elias är mycket högljuddare än dig så det märkt inte så mkt..men det finns där.

2008-02-02 @ 12:24:10
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0