Träna

Skulle egentligen träna idag, men jag tror att jag håller på att bli sjuk. Har ont i halsen och öronen, näsan rinner lite å sånt trevligt så jag tror jag väntar med att träna en stund. Men jag brukar inte vara sjuk länge så jag kan nog träna snart igen. Vill ju inte gå upp 14 kilo av att inte träna.. Typ. Känns så iaf.

Kallt ute idag oxå, men när jag lämnade Elias på dagis så skulle dom vara ute!! Halleluja! Dom som är rädda för kallt väder eller nåt sånt. Men dom har börjat vara ute mycket mer och det märks på Elias, han är mycket lugnare när man hämtar honom från dagis. Och lite gladare för den delen oxå. Barn ska få vara ute på dagis!

Ska korta mina jeans oxå, tänkte göra det igår.. Men men, jag skjuter upp allting. Alltid! Har alltid varit så och kommer nog alltid att vara sån. Om jag inte byter hjärna, men jag gissar att det kan bli svårt.. För ingen vill nog bya med mig.

Idag byggde jag å Elias med klossar, jag har haft som gömda ett tag i garderoben, men idag frågade han efter dom så då tog jag fram dom. Har haft dom gömda för att han har kastar dom överallt och gjort allt utom att bygga med dom. men idag satt vi och han byggde för fulla muggar och tyckte han var sååå duktig!



Sen blev han arg och sparkade omkull allting, men ändå. Så det är bra att ha leksaker gömda och ta fram dom bara när han verkligen vill leka med dom. Som hans dator han fick av Linneá, den tar vi bara fram ibland, annars hade den nog varit trasig idag..

Jag vill ha en ny digitalkamera! En som funkar utomhus och tar bilder som inte alltid är suddiga.. Våran börjar bli till åren nu, köpte ju den innan Elias föddes.. Okej, den kanske är 3 år gammal men ändå!

Nu ska jag klicka vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0