Träna idag

Ska bli skönt, hoppas jag kan slita mig från datorn bara.. Fast nu när jag har suttit på Pekas nya fina laptop så känns det konstigt att sitta här. Allting känns så stort och jag får inte ont i ryggen! Måste nog köpa mig en sån.. Om Jonne får sin plattskärm så ska väl jag oxå få nåt?! Inte mer än rättvist tycker jag! Jag vet, jag ska bara ha och ha.. Det tycker Jonne iaf.

Lyssnar på musik, borde städa men.. Äh, jag gör det en annan dag!

Igår rasade våran hatthylla ner.. På Jonnes skalle.. Jaja, nu får alla våra kläder ligga på golvet tills vi hänger upp den igen, fast det kommer inte att hända på ett tag. Kanske passar på att tapetsera när den ändå är nere?! Ja, alltså inte jag utan Jonnes pappa får fixa det där. Jonne kan väl hjälpa till genom att titta på..

Nä, nu ska jag iväg! Jeeeeey, jag kunde slita mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0