Såklart!

Var ju på af idag, i typ en halvtimme! det ni! Men iaf, jag tänkte att näfan, nu söker jag den där svetskursen! Men då säger tanten att näää, den kan du tyvärr inte söka.. Är man under 25 så måste man ha varit arbetslös i 3 hela månader innan man får börja den. Så sök den när du är 25! Jaaa.. Det är ju bara.. Massa månader kvar. Jaja, klart det skiter sig när jag nästan hade bestämt mig för den. Men det finns ju en sån kurs på komvux, men då måste jag ta lån, för på bidraget överlever vi nog inte, även om nu Jonne har blivit befodrad.

Ska kolla/ringa eller göra nånting om den där kursen på komvux.

Å så måste jag skaffa körkort oxå!

Kommentarer
Postat av: domi

GRATTIS till Jonne!
Nuförtidens Af är märklig! Ingen vet deras funktion nå mer.

2008-02-14 @ 18:04:31
Postat av: Nina

men jävla cpaf!allti med massa cpregler..ska spöööa dom!

2008-02-14 @ 19:01:42
Postat av: sofie

jag vill också läsa nåt! ska vi gå skola?

2008-02-14 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0