Nu skriver jag igen..

Jag vet, jag borde kanske skaffa mig ett liiiv, men men.. Elias tittar på Postis Per å den tycker inte jag är så himla spännande, så jag sitter här några minuter. jaja, vägde mig iaf imorse och har gått ner 10.3kg! och runt midjan har det minskat med 11cm, det går lite segt det här med att gå ner i vikt.. Men det gör inte så mycket. Äter ju karra, goood mat å dricker lite dricka då och då, så det är ju mitt eget fel, men det gör ingenting, ska ju inte ner sååå mycket i vikt mera. Ska bara försöka få bort lite daller runt magen å så.

Nä, nu ska jag väl äta frukost, fanns inte min yoghurt på coop.. Måste gå på östlunds.

Drömde om Kicki i natt, hon åkte spark i en stor backe med några pojkar.. Sen fick jag en spark och sparkade iväg. Kul va?!

Kommentarer
Postat av: Katja

Maj gaaad! Du var ju redan supersmal i julas!! Hojja, nu får jag ännu mer ångest... jag hade gått ner typ 4-5 kilo, men fått ett återfall nu, så nu har jag säket gått upp 10...

2008-02-29 @ 11:27:28
Postat av: Kicki

haha jättekul! :) jaså så jag hade pojkar i drömmen iallafall, det var ju bra :)

2008-02-29 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0