Lördagen..

Jepp, jag var ju ute i lördags. Först hos Kicki sen gick vi vidare till Ferrum, träffade lite folk, dansade, hamnade på efterfest. Kom hem typ 06:30.. En lååång efterfest var det, fast kul var det! Jag var skitpigg när jag vaknade 09:30 sen.. Jeee. Först trodde jag inte att jag var bakis, tills jag kom på att jag fortfarande var full! Hoja.. Slutade ju inte dricka förrän typ klockan 6 så.. Jaja, men Jonne å Elias åkte ut på äventyr medans jag låg halvdöd i sängen och tittade på Scrubs. Men idag är jag människa igen, har bara sååå ont i högerbenet! På insidan av låren typ. Lite träningsvärk, inte så jätteskönt direkt.

Nä, nu ska jag till köket och titta (och hjälpa) när Jonne plockar undan efter middagen.

Kommentarer
Postat av: Nina

o herreguuud har du blivit en ungdom igen eller vad handlar det om? :P

2008-02-04 @ 18:58:45
Postat av: peka

hmmm..ont på iiinsidan av låret...hmmm...

2008-02-04 @ 19:43:08
Postat av: Sofie

vaaaad har du gjort när du har ont på insidan av låret? va va va?

2008-02-04 @ 20:48:24
URL: http://plutt.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Men va faaaaaan??! jag som tänkte gå ut i lördags, men jag hade ingen att gå med för jag täkte att nej eve var ju ut förra helgen! men någon verkar ju ha blivit väääääärsta alkisen!

2008-02-04 @ 21:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0