Jahaja..

Här sitter jag.. Borde sova lite så man orkar med morgondagen med ungen. Men det är så lätt att fastna här. Man klickar och klickar, hittar inte sååå mycket roligt.. men sitter ändå fast. Klockan är ju bara 32:12 just nu, så jag har ju inte jääättebråttom att gå å lägga mig.. Men ändå.

Elias sover gott i sitt rum, Jonne är hos en kompis å dricker öl. Skönt att vara ensam.. Ja, Elias är ju inte mycket till sällskap just nu så. han somnade efter ett tag. Lekte med sina matgrejer, lagade mat, körde lite bil på golvet. (jag tjuvkikade in lite då och då) Men han är kvar i sitt rum hela tiden ändå. Lägger sig sen i sängen och somnar själv. Ganska skönt ändå.

Imorgon ska vi väl ut å leka om det nu inte blir jättedåligt väder eller nåt sånt. Jonne ska få vara bakis ifred en stund. Eller han sover väl ändå när vi går ut.. Men ändå. Får väl gå ut i skogen här bakom. Fast jag hade velat ha nya skor.. Mina är det ju hål i så att tån nästan sticker ut, snön kommer oxå in i skon å så blir det kallt. Jaja, får väl köpa till nästa vinter eller nåt.

Nä, ska väl börja borsta dom här gula tänderna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0