Hemma med sjuk (?) unge

Ja, Elias är ju hostig, snorig och lite feber, men han är pigg som en.. Mört? Hur nu jag vet om dom är pigga, men jaja, han kanske är lite tystare och kramigare än valigt, men det gör ju inget! Nu sitter han å spelar sitt älskade apa-spel. Snart ska jag väl hitta på nån nyttig/god/lättlagad lunch till oss... Eller så steker jag lite korv till ungen eller fiskpinnar eller nåt annat avancerat.

Idag var vi ute en sväng oxå, Elias totalvägrade först, men sen följde han ändå med till Konsum och köpte en.. Glass! Jaja, han har ju ändå lite feber.. Äh hoja, en glass är väl inte så farligt.

Idag ska vi nog göra antingen köttbullar eller köttfärsbiffar.. Beror på vad som är lättast.. Kanske sånadära goda biffar med massor av lök i.. Nu blev jag hungrig!

Kommentarer
Postat av: domi

ja, det är en konstig unge, han blir ju inte gnällig, fast han är sjuk...?
han grät bara när slog näsan blodig i helgen!

2008-02-11 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0