Hemma igen

Ja, Elias har inge feber, men hostar så att han nästan kräks, så jaaajaaa, då FÅR väl stanna hemma då! Måste bara ringa af och säga att jag inte kan komma. Men då måste jag även avanmäla mig därifrån, skicka in till fk oxå, och där blir det en massa tjorv för att jag inte har ett heltidsjobb, för dom är så nyfikna att dom vill att jag ska berätta EXAKT hur många timmar jag jobbar i veckan å råna roliga saker. Hur ska jag veta? Hoja.. Hatar af och fk, blir bara en massa tjorv hela tiden, måste skicka in 14 papper 18 gånger. Nää, hoja.

Elias tittar på Timon och Pumba.. Nä, nu hör jag hur han sätter på tv-spelet. Idag måste han få komma ut en svän då. Synd bara att det är +2.9 grader ute.. Hoppas termometern visar fel! Vill inte ha plusgrader riktigt ännu vettu. Kan du förståååå det?!

Köpte laktosfri fil igår, ingen riktig höjdare, men jag överlevde några skedar iaf. Jag vill ju ha fiiil! Och den där vitlöksgeggan från ica singalen. Men nån viss unge har tydligen smittat mig (jo, det är sant!) men diverse åkommor! Snart ska du få igen! Jag ska ge dig.. Skitdålig syn! Hahaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0