Hem igen!

Nu har jag varit här för sista gången. Eller hos Peka iaf, kommer väl till Luleå nångång iaf. Måste ju gå på Leos lekland med min unge.
Pratade i telefon med Elias idag.

E-Mamma, äkkar dig (älskar..)
Jag- Älskar dig Elias
E-Nej mma, äkkar DIG!
Jag- Jaja.. (garvar lite)

Han är lite roligare att prata med nu när han pratar lite roligare. Innan var det ju bara -mmm, -jooo och såna roliga saker.. Men nu säger han ju saker iaf.

Nä, mamma har stressat hela morgonen å vi skulle åka tiiiidigt tiiidigt... Klockan är ju barasnart halv två eller nåt.. Det brukar inte gå så fort ändå när vi stressar. Jag sitter här, Peka å Dalle har packat/rensat å fyllt mammsa bil med grejer. Kul at dom flyttar till Kiruna igen!

Nä, toa å se åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0