Har inte mycket annat att göra..

Än att sitta här och klicka runt lite här och var. Hittar inte så mycket roligt, men ändå sitter jag fast här. Lyssnar på musik, klickar på Facebook, skriver med Sofie.. Eller vi skriver så ofta att det nästan kan klassas som att vi chattar.

Igår var Elias i köket själv, kommer sen till tv-rummet med en stoor chokladkaka som vi hade gömt långt upp i skafferiet.. -Här mamma! Åhh, tack min lilla unge.. Han tog inte en endaste tugga, bara gav den till mig. Men bara för att han var så snäll så fick han smaka en ruta! Jag frågade vart han hade hittat den.. Han tog mig i handen och visade precis hur han gjorde..

    Klätterapa..

Igår var vi på Coop och JA ungen fick följa med! Det var länge sen sist. Iaf, vi gick förbi filmerna och han gick raka vägen till en Nalle Puh-film, tar den i famnen och kramar den hårt, blundar å säger -Jag äääälskar Nalle Puh! Ehh, okej.. Har aldrig hört honom säga så om nånting förut.. Vi har inte ens en Nalle Puh film hemma. Jag gillar inte riktigt den där björnen..

Han är så rolig när han har börjat prata så roligt. Ibland kan man inte hålla sig för skratt näe man säger något till honom, så skrattar han lite och säger -Vad säger du mamma?! Det låter så roligt..

Imorgon åker jag nog till stora staden Luleå. För det är ju sista gången jag kan hälsa på innan lillasyster flyttar hit och blir en riktig Kiruna-bo igen! Nog för att hon är här jämt.. Men nu får hon sova i en egen säng!

Nä, dags för.. För.. Mera klickande!

Kommentarer
Postat av: Maria

Han är iaf trevligare än min unge, Tindra kan börja asgarva och säga "Du skojar med mig mamma" om jag säger något allvarligt.

2008-02-20 @ 20:31:15
Postat av: Katja

Ha ha... Ellen hade käkat upp hela chokladen utan att säga nåt... Så är det när man har godisätande syrror! Söt är han iaf!

2008-02-20 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0